Deklarationen

Jag har fortfarande inte sett röken av min deklaration. :S Hoppas att den kommer snart iaf.

Hehe, utbildningen igår gick väl lite si sådär. xD Vi var fyra trötta och fnittriga tjejer och en trött förvirrad kille. Hahaha, men kul som bara den hade vi.

Under utbildningen hade mamma försökt ringa. Jag har ju mobilen på ljudlös så jag hörde ingenting. Sedan när vi var färdiga och jag ringde upp mamma så hade hon nästan fått panik när jag inte hade svarat eller ringt upp. :P Vad söt hon är min kära mamma. :)

Idag ska jag iaf på intervju inne i stan, så jag hoppas att det kommer gå bra. *håller tummarna*


Nu ska jag göra mig i ordning, sen åker jag in till stan om en timme.

@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0