Eget företag

Nu jävlar! Hehe.. Lilla Annie håller på att starta ett eget företag. Jag hoppas verkligen att det går vägen. Skulle vart så jävla kul om det gick. Tänker inte ta upp några direkta detaljer här än. Men det kommer om jag får igång det.

Den 16:e augusti ska jag iaf träffa en på Nyföretagar Centrum som ska hjälpa mig komma igång med allt. Annonseringen för intresse är i full gång och i morgon ska jag gå låååångt för att sätta upp annonslappar i olika butiker. Men jag har tre möjliga kunder efter bara en dags annonsering på "gömda" annonsplatser. Så det ser lovande ut. :)


Nu ska jag glo på Stitch och sen träna Ace lite. :)
Älskar min lilla famlij på 4 (med mig inräknad) :))










@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0