R.I.P Bella <3 :'(

Fick för en liten stund sen veta att min gamla klasskamrats lillasyster, vilket även var min lillasysters bästa vän tog livet av sig igår kväll.
En underbar tjej som gav alla ett leende på deras läppar när hon träffade dom. Alltid glad och på gott humör och som tog hand och fanns där för min lillasyster när hon mådde som sämst. Fattar inte att jag aldrig kommer få träffa henne igen. :(

Min bror ska iaf köra upp till Eskilstuna nu och hämta hem min lillasyster, vilket är bäst för henne. Han undrade om jag skulle åka med, men jag vet ju inte hur jag ska ta mig hem sen. Så jag hoppade över skjutsen.

<3 Alla mina tänkar ikväll går till Bellas familj. R.I.P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0