Trevligt samtal

Min chef ringde mig innan idag. Jag skulle haft mitt sista provpass ikväll, men det ändrades. :) Chefen sa att dom hade lite folk så jag och en till tjej som går utbildningen ska stå vid samma bord ikväll och dela på lönen. Så ist för provpass så blir det ett "riktigt" pass!! :D

Fan vad peppad jag är. Men jag försöka sova en timme innan jag börjar. Sen får jag se vem av mig och J som tar första delen av passet. :) Tror att jag vill göra det. :D

Denna kvällen kommer bli skit roligt. Har aldrig haft tråkigt med J. :D Sedan blir det premiär för min nya skjorta som min kära mamma och hennes man stod för. Tack så jätte mycket! ;)


@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0