Vill ha en egen bil!

Blev lagom förbannad på min svärfar förra veckan. Jag frågade om jag kunde få låna volvon till jobbet (jobbar natt och slutar 03.30). Jodå jag fick låna volvon om jag ställde den hemma hos dom! Jag tänker inte gå 1km kl.04.00 på morgonen! Så jag sa till svärfar att då fixar jag skjuts hem ist. Tolka mig inte fel nu, är super tacksam över att jag ens får låna volvon. Men han har två bilar och om han nu ska använda volvon så förbannat tidigt dagen efter, så undrar jag varför jag inte kan få låna forden ist? Detta frågade jag inte, utan jag bara tänkte det.

Sedan sa jag högt till honom att jag ska kolla med soc, vilket bilmärke och årsmodell man får ha för dom för att jag inte orkar med detta förbannade jävla gnäll varje gång jag lånar/vill låna bilen.

Då ska ni bara veta vad han gör!! Han går och gnäller hos Figo! Detta gjorde mig ännu mer förbannad! Om han vill gnälla så får han väl för fan gnälla hos mig som det handlar om! Eller har jag fel?!

Läkarn har sagt att farbrorn ska röra på sig mer då han har skyhögt blodtryck, men nej då. Gå ner till oss och hämta bilfan går ju absolut inte!

Allt resulterade iaf att farbrorn gav med sig och att jag fick låna bilen.

Som sagt, jag är super tacksam över att jag får låna bilen. Men han måste fatta själv att jag inte känner för att parkera bilen hemma hos dom kl.04.00 på morgonen och sen gå hem!

Kan lova att nästa gång han klagar till Figo om mig så ska han veta fan att han lever och att om han har problem med mig så ska han ta det med mig inte med sin son/min pojkvän!

Därför vill jag ha en egen bil. :D

Nu ska jag städa ur kylen som luktar skumt, sen är det bara resten av lägenheten som ska städas! :S

@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0