Lite uppdateringar som har hänt

Ja, nu ska vi se. Igår så tog jag bort en leverfläck på ryggen, så nu är jag sydd för första gången. :P
Sen har jag och Anna bestämt oss för att åka till Gekås i slutet av månaden. :) Känns riktigt kul faktiskt. Just det, jag har sökt till ett basår på Linköpings universitet och till Affärshögskolan. :) Hoppas att jag kommer in på någon av dom iaf. Är lite pirrigt.
Vardagsrummet är ommöblerat och hela lägenheten är städad och ren, köket är rent förutom lite disk sen igår kväll.

Jag har funderat på att blada lite med Skipper, men det är fortfarande mycket grus kvar ute, och jag är inte jätte duktig på bladesen. :P Så det får väl vänta tills helgen, då får Figo följa med och vara min stöttepelare så jag inte trillar. x)

I helgen så kanske det blir ner till Skänninge och hälsa på Anna och kanske ta Sharpman på vägen dit eller hem. :)
Nähe, nu ska jag titta på lite tv och sen gå ut med Skipper. :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja! Sharpman åker vi till!!! :D

2009-04-09 @ 00:00:20
Postat av: Jaqueline

Hej,

J en till är det på G, avel för fullt i Falkenberg =)



Hur är allt med dig?



Jag har nånstans i bakhuvudet att även du skulle skaffa barn, eller är det något jag drömt?



Kram

2009-04-09 @ 12:12:56
URL: http://whistle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0