Provanställning

Figo skulle börjat sin provanställning idag på BVS där han har praktiserat de senaste veckorna. Men när han kom hem igår kväll så kunde man höra att något var på gång. Så i morse hade han feber, hostar och snorar som bara den. :( Tycker synd om honom. För det är aldirg kul att vara sjuk.

Jag då, jag har sökt till en massa skolor, som det bara är att hoppas på att jag kommer in på någon av dom.

Affärshögskolan - Företagssäljare/Affärsutvecklare
Linköpings universitet - Basår
Moa lärcentrum - Omvårdnadsprogrammet
KompetensUtvecklingsInstitutet - Omvådnadsprogrammet

Nu är det ju inte bara jag som har tänkt tanken "Nu kan man passa på att studera, när det är så stor brist på arbeten".
Bara på LiU så har ansökningarna ökat med 15%. Sen är det inte bara till LiU folk söker utan till alla andra skolor med. Så för mig är det bara att hoppas att jag kommer in någonstans.

Jag har väldigt små chanser att komma in på både Moa och KUI, då jag har fullgjort gymnasieskolan. De som inte har det hamnar längst upp på listan, medan jag som har fullgjort hamnar längst ner. Det suger lite grann faktiskt.

Nähe, nu ska jag hoppa in i duschen.


@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0