Helgen som var

Lördagen började med att gå upp och göra sig i ordning, packa det sista och käka lite. Självklart blev det en lite längre runda med Skipper. Vid halv fyra tiden åkte vi ifrån Skägget och tog en ytterst liten omväg förbi Skänninge, där jag lämnade tillbaka två böcker som jag hade lånat av Anna. Då hon inte var hemma la jag dom i brevlådan, men det var väl bäst det då hon aldrig mer vill veta av mig.
Sedan bar det av mot Vadstena.

När vi kom fram fick vi varsin öl i handen och en massa massa kramar. Det kan man verkligen kalla ett varmt välkomnande. :)
Sedan hann vi inte göra så mycket mer än att dricka upp ölen, hälsa på allt folk som kom hela tiden. När alla väl hade kommit bar det av ut i garaget där det var uppdukat för kräftätning kan jag lova. Kräfthakklappar, STORA hinkar fulla med kräftor. Fick veta dagen efter att det var 20kg kräftor som hade serverats. Det var super trevligt, och jag smakade på kräfta för första gången i mitt liv. Det var inte jätte gott, men samtidigt inte äckligt. Så alla skålade för det. :)
Skipper skötte sig utmärkt och alla som var där gullade med honom hela kvällen. :)

Det var längesen jag hade så trevligt. Är super glad att vi åkte dit.

Dagen efter var jag och Figo de sista som åkte, vi åkte vid halv fyra ungefär. Gigi och Christer hade sagt till både mig och Figo att om vi hade tråkigt någon helg fick vi jätte gärna komma dig. Bara att slå en signal innan. :)

Detta var verkligen en lyckad helg, och alla var glada och trevliga. :D


@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0