Fan också

Suck. Det är tur att jag inte går så länge i skolan i morgon. För när jag kommer hem så blir det direkt ett samtal till veterinären, och antagligen en resa dit också. Fan, kan inte Skipper bara vara frisk?

Idag åkte jag, Julia och Mats till skolan tidigare och pluggade. Det var skönt, och jag fick gjort mycket på lektionen med. Vilket är tur då jag kan skippa lektionen imon, för de vi ska göra då, gjorde jag idag. :) Men anledningen till att gå tidigare är inte rolig alls. :(

Sen är Falkenbergs resan inställd. Den blir av om det ploppar upp en bil som inte drar alltför mycket, som vi kan låna.

Nej, nu är det ögon på skolan, och sen på Skipper självklart så han inte blir sämre.
Nu ska jag glo på Greys anatomy

@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0