Lilla fisen då

Det verkar som Skippers medicin fungerar. Fan vad skönt, då slipper jag att kastrera honom. :D

Idag kände jag att det gick hyfsat bra på fysiklektionen, synd bara att kemi tentan är först. Men jag har gett mig fan på att klara den. Skulle egentligen pluggat när jag kom hem idag, men det slutade med att jag ofrivilligt somnade i soffan. Det var gör skönt att sova lite extra, även fast jag skulle behövt den tiden till att plugga.

Skit samma, hela fredagen blir att plugga kemi med ett par vänner som ska komma hit. Ska bli kul och bolla lite idéer ang kemin.


Igår fick jag en känsla.. Det var känslan av julafton när jag var yngre. All den värmen och kärleken jag kände då. Det värmer mig bara jag tänker på det nu. :) I år blir det julafton med Figo och hans famlij. Nyår vet jag fortfarande inte vad som händer och en resa till Falkenberg får vänta till nästa år.

Just det, nu har jag äntligen bestämt mig för vad jag vill läsa efter basåret. :D Sjukgymnast vill jag bli. Så nu är det bara att se till så jag kommer in på det programmet också.

Saknar min familj, ni vet att jag älskar er! <3

@-->----

Kommentarer
Postat av: mams

Älskar dig med gumman!

2009-12-10 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0