Tittar på film själv

Redan kl.18 blev jag själv här. Eller själv och själv vette tusan, Figo gick och la sig. Han hade vart uppe hela natten så han får skylla sig själv. Så nu tittar jag på "matte söker husse" eller vad den nu hette.
Filmen jag tittar på är en jätte fin kärleks film, som förklarar en hel del som man inte alltid tänker på.

Nu blir Falkenbergs resan av iaf, hittade två billiga resor. Ska bli skönt att få komma hem lite, då kanske jag kan få lite hjälp med matten. :P Vi åker den 26:e december och kommer hem den 5:e januari. Men jag måste hitta skjuts till Falkenbergs station när vi ska hem, för mamma och micke drar till Indien den 4:e januari.
*suck* Jag vill också åka utomlands, fast med Figo. Visst det skulle vart kul om mamma och Micke också följde med.

Detta blir första julen utan min famlij, visst det blir med min extra familj = Figos familj, men det kommer endå inte vara samma sak. Fast nu får jag ju faktiskt träffa min famlij bara 2 dagar efter julafton.
Ska försöka hälsa på så många vänner jag kan när jag är nere. En som jag bara måste träffa är Kimmen, hon har ju fått en liten dotter den 6:e eller 7:e december. Sen har jag inte träffat henne på länge. Okej, jag är inte nere så ofta, så det räknas faktiskt som en ursäkt. ;)

Vad som händer på nyår är fortfarande ett stort frågetecken. Har ingen aning om vad som händer då. Men det löser sig säkert. :D

Nähe, ska fortsätta titta på filmen nu.

@-->----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0