Agility och budget

Igår så åkte jag och Anna ut och tränade lite agility. Det var gött att få komma ut lite, även fast det blåste och var skit kallt.
Jag hjälpte Anna med några knep som hon kunde använda sig av. Det var roligt att lära henne dom. :) Evo var jätte duktig, och Skipper gjorde allt galant som vanligt... Förutom platta tunneln. Jag tycker att dom ska ha ett lättare släp på den när det gäller mindre hundar, sen tyngre på medium och large hundarna. Ska lägga in det som förslag. En sak som var lite tråkigt förutom vädret var att det inte var så många hinder ute, men det gick ändå. :)

Idag så ska jag göra min budget för denna månaden, vilket jag hoppas blir rätt nu också. Det vart ju lite fel förra, så jag måste verkligen skärpa mig när jag gör denna... Vill inte hamna på minus på kontot en gång till, då dom på bara en och en halv vecka har dragit 150 spänn (min bank alltså). I avgift för att jag låg på minus. Det sög lite kan jag ju säga.

Annars så händer det inte mycket idag, ska tvätta vid fyra, och det är en del tvätt. En sak som är väldigt dumt och irriterande med den tvättstugan jag har är att dom bryter strömmen helt kl.22 när min tvättid slutar. Det borde dom fixa så att strömmen bryts vid halv elva elva ist. För du ser absolut ingenting när du kommer in i tvättstugan då de har brutit strömmen.

Nähe, dags för mitt morgon te. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

I min tvättstuga stänger dom strömmen vid halv 11, utifall man skulle ha glömt någonting, så jag kan tvätta lite längre :D I nästa tvättstuga sen (som ligger precis under min lägenhet) är vi bara 7 lägenheter som delar på, så tider kommer det inte bli några problem med, sen är det mycket bättre tvätt tider där, så några bra är det med nya stället.

2009-01-26 @ 18:44:12
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0