Både bra och dåliga nyheter

Ska väl börja med de nyheterna som jag tycker är dåliga:
hamnade på reserven plats 24 till Linköpings universitet av 119. Detta tycker jag är dåligt, medan mamma tyckte det var bra, och på ett sätt är det väl det. Men det känns ändå ganska tugnt, ligger på reserven på alla skolor jag har sökt till. :S

Den bra nyheten är att jag har fått svar på Skippers röntgen resultat. Han är helt fri både på höfterna ch armbågarna!!! :D Fan vad glad jag blev. Men sen hade jag glömt att jag måste ögonlysa honom innan han får medverka i aveln. :) Det gör inte så mycket jag har inte bråttom. Vill bara ha en frisk och glad hund, vilket jag har. :D

Sitter i en super liten tvåa i Sthlm med familjen och Micke. Ganska trevligt, men saknar mina pojkar där hemma. :)


@-->----




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0