Svininfluensan

Min bror drog till Cypern, Ayia Napa den 13/7, och innan han gjorde detta stod det på nyheterna att tolv svenskar hade hamnat i karantän just på Ayia Napa. Så flera plan hade blivit inställda pga detta, men min brors flyg blev det inte. Så han och hans två vänner åkte. På torsdagen fick jag veta att, efter alla försäkringar var ordnade så hamnade min bror på sjukhus i Cypern. Det visade sig att han hade ett tidigt stadium av svininfluensan, med feber och hosta. Hans vänner hade tur och fick åka hem nu idag, medan min bror hamnade i karantän och får kanske åka hem med SOS flyget på lördag.

Jag hoppas verkligen att han blir frisk snart, vill bara ha hem min bror igen. Detta är så typiskt min famlij, på pappas sida.. Vårt immunförsvar suger verkligen. Min lillasyster har haft jätte stora problem med sin hals, och fick sina tonsiller bort opererade. Om jag börjar på ett nytt jobb dröjer det kanske en vecka sen får jag feber och blir skit dålig i ett par dagar. Liknande problem har min bror och min pappa med, att vi blir lätt sjuka. Men det är bara att acceptera och leva med det.

Krya på dig Christoffer Jonson <3 och kom hem snart!








@-->-----

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas han blir bra!! ;S

2009-07-24 @ 18:56:38
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0