Grav

Jag fick veta nu i veckan att min pappa äntligen har hittat farfars grav. Inte ens min farmor visste vart den låg. Den ligger i nordens eller norra europas största gravplatser. Det står inte ens hans namn på graven, då det är en familjegrav. Men min pappa hittade den. :D Det är jag jätte glad för, då jag länge har velat hälsa på farfar.

Tyvärr fick jag aldrig chansen att träffa honom, då han gick bort när pappa var 10 eller 12 år gammal. Kommer inte ihåg exakt när. Men nu har jag chansen att träffa honom och det ska jag göra nästa gång jag ska ner till Falkenberg.

Ikväll har jag, Linda och Figo tittat på film. Linda stack hem för ett tag sen, och nu ska jag och Figo se på en film. Lite myspys fredag idag, vilket var längesen vi hade.

I morgon blir det födelsedagsparty hos Julia och Mats, då Mats har fyllt år. Ska bli riktigt trevligt. :D

Nu har jag inte tid att skriva mer.


<3

@-->----

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp. På Djurdoktorn rekomenderar dom motion och mindre mat än medicinering vid skendräktighet. Så snart hoppas jag hon blir normal igen!

2009-11-09 @ 23:51:51
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0