Missade..

Bara för jag är sjuk så missade jag skolan igår och idag, men i morgon ska jag bannemej dit. Ska få låna Julias anteckningar så jag hinner i fatt lite grann. :)

Jag saknar att rida, jag saknar Medik min älskling. :'( Jag mådde så mycket bättre varje gång jag var med dig. Inte för att jag mår dåligt nu, men det skulle vart så skönt att bara få vara med dig igen. Känna din doft, din päls och se dina ögon igen. Det kommer säkert en dag då jag har råd med minegen häst igen. Den dagen jag ska börja leta häst kommer jag vara snuskigt petig med vilken häst jag väljer. Jag vet precis hur min framtida häst ska vara. :)

Det är typ det enda jag känner att jag vet nu. För jag har inte den blekaste aning om vad jag ska läsa sen, eller vad jag vill jobba med i framtiden. Börjar bli lite irriterande nu. Jag ändrar mig var och varannan dag om vad jag vill läsa. *suck* Det enda jag vet är att jag vägrar att flytta, och att jag måste kunna ta hand om Skipper under tiden jag pluggar.

Nu ska jag till apoteket.


@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0