Nyser, snorar och mår skit

Det är inte kul alls att var förkyld eller sjuk. *usch* Vill inge hellre än att vara frisk. Fick veta tentabetyget i biologin idag, är inte jätte nöjd, men blev iaf godkänd. Ska väl inte klaga, då jag inte pluggade jätte mycket. :S
När det gäller matten, vet jag ju redan att jag ska göra omtenta i januari. Så jag har lite tid på mig att fatta den. x)

Nu vet jag vart jag ska fira jul någonstans i år, detta blir hemma hos Figos pappa och styvmamma. Ska bli trevlig, och väldigt skönt att slippa flänga fram och tillbaka som jag får göra i Falkenberg. Sedan också att slippa problemet med att få med mig klapparna hem.

Fredag den 13:e så kommer det hit en person som ska besiktga lägenheten, hoppas verkligen att jag iaf får nytt golv i sovrummet och i köket. Men det är sånt som märks.

Nu orkar jag bara inte skriva mer.


@-->---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0