En tankeställare

Jag och Figo såg en film igår kväll som hette "The man from earth", den var snuskigt bra tycker jag.

Den handlar om en man som säger sig vara en 13000 år gammal grottmänniska som har överlevt mycket, och ser bara ut att vara 35år gammmal. Han berättar hur han har levt och vad han har genomgått under sina 13000 år. Han vänner, som är professorer, tror ju självklart att han är galen. De ställer en massa frågor, och han har svar på allt.

Jag satt och funderade på om han berättar en historia eller om det är sant. Nu tänker jag inte skriva mer om filmen, utan ni får se den själva. Den är väldigt intressant att se och den kommer att starta disskutioner.. :)


Dagen ser ut att bli en massa pluggande inför tentan, och sen får jag se om jag kanske hinner städa.


@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0