Ojsan!

Kvällen igår hade jag tänkt mig som en lugn hemma kväll, men riktigt så blev det inte. Det började med middag hemma hos svärföräldrarna, sedan fick jag ett erbjudande jag inte kunde motstå. :) En vän till mig bjöd med mig ut på en öl. Det blev flera öl, och till och med tequila (som jag inte har druckit sen jag var 18 eller 19). Det var gott. :) Den som bjöd på tequilan var dock inte min vän, utan en dam. Hon var bra jävla jobbig måste jag säga. Hon tog inte ett nej kan jag lova. Sedan skulle hon ge mig sitt id-kort och sjuk-kort, bara för att bevisa att det hon sa inte var fyllesnack. Till slut så gick jag och min vän hem till henne där Figo och hennes karl satt. Hon gick raka vägen till sitt sovrum och deckade i sängen. :P

Jag och Figo stannade kvar en kort stund och var väl hemma vid halv fyra.. Det som jag blev super förvånad över var att jag vaknade först vid tjugo i ett! Jag brukar alltid vakna tidigt dagen efter jag har druckit. Så det blev upp och ut med Skipper så han fick kissa. :)

Nu ska jag kolla om det går någon bra film...


@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0