Så ska man inte göra

Jag märkte igår kväll på festen att det inte är så smart att gå i högklackat, när ens ena knä inte fungerar som det ska. Då kunde man ha tänkt att jag skulle tagit på mig stödet, men det skulle inte sett så snyggt ut med ett knä stöd utan på stay ups. :S Men idag är stödet på och allt är bara bra. :)

Denna helgen kommer bli en lugn helg med pluggande och tvätta. Sedan nästa vecka är det fullt ös igen. Helt otroligt att jag orkar med så mycket just nu. Är förvånad över mig själv, fast på ett bra sätt. :) Jag har lovat mig själv att denna helgen ska jag bada Skipper och göra honom riktigt fin till Falkenberg. :) Förutom att bada Skipper ska jag, mellan allt pluggande, hinna städa. Det kommer nog gå alldeles utmärkt då jag kommer följa mammas råd. :)

Det är riktigt bra att ha en mamma som har studerat i 11år. Hon kan knepen som är bra att kunna. :)

@-->-----




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0