Saknar någon

Jag saknar att ha en bästa vän/tjejkompis som jag kan prata med allt om. Mitt problem är att det ofta skär sig mellan mig och tjejer, men det brukar gå mycket bättre med killar. Gjorde iaf.. Känns som att jag inte känner någon här uppe alls, förutom Figo då.

De andra "vännerna" jag har här, känner jag att jag inte kan kalla för "vänner" direkt utan de är mer som bekanta. Vissa hör av sig när det händer något kul, men de flesta gör det inte. De har ju redan sina vänner här, sen är det möjligt att jag inte är världens roligaste att umgås med. Vad vet jag..?

Jag blir alltid lika glad när någon hör av sig och vill hitta på nått, eller bara snacka skit. Men det händer i stort sett aldrig. Det är inte konstigt att jag saknar mina vänner i Falkenberg, men det är så tråkigt att jag inte kan träffa dom så ofta som jag vill. Sedan vill jag inte flytta tillbaka till Falkenberg.. Jag vet att dom finns där, men det är så långt bort när jag känner att jag behöver dom som mest. :S

Mina nya bekantskaper som jag skaffat mig via skolan är roliga och hör av sig när det händer någonting. Men de åker ofta hem till deras hemstäder, ungefär som på Vreta. Det var jag som var kvar på helgerna.

Fan vad detta låter som att jag vill att du ska tycka synd om mig, men det vill jag absolut inte. Det är mitt eget fel, och jag var bara tvungen att skriva av mig lite.

En SUPER stor nackdel med att skaffa "vänner" i Skäggetorp är att det cirkulerar så JÄVLA mycket skitsnack, även fast man inte ens har öppnat munnen eller varit närvarande. Tycker det är lite skumt.
En SUPER bra fördel är att de är oftast roliga att umgås med, tills man får skiten för allt skitsnack.
Jag tycker om att bo i Skäggetorp, det är nära till det mesta, men det fattas något....

Näe, nu ger jag upp...

@-->-----

Kommentarer
Postat av: lina

tyvärr är inte alla perfekta. Inte alltid det hänger på en person att höra av sig. Livet är jobbigt i bland när man har sina svakor. Tyvärr sådant man får leva med. Men det jag ville var att medela dig även här om du inte varit inne på min blogg att festen är flyttad till lördag. Och hoppas ni kan komma då istället. Varmt välkomna :-)

2009-10-29 @ 03:35:09
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag vet det Lina. :) Ja, det här med att höra av sig är väl ingen direkt bra på. Men sedan finns det dom som är bättre och de som är sämre. Jag såg det på din blogg. :)

2009-10-29 @ 19:43:18
URL: http://circusfreak.blogg.se/
Postat av: lina

nae. Tror jag aldrig har varit riktigt bra på att höra av mig till folk. :-) men du vet ju vart vi bor så bara att ta med dig karn och komma bort. ;-) hehe hoppas ni kommer på lördag.

2009-10-30 @ 03:38:55
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0