Skola i morgon



I morgon är det skola igen. Skönt att den ska börja gå "som vanligt" igen. Jag var lite orolig över det nya schemat nu när Figo jobbar igen, men det behöver jag inte. Min kära granne kunde vara hundvakt de dagarna jag går länge i skolan. :) Visst, det blir ett jävla flängande mellan skolan och hemma varje dag jag har en håltimme. Men det gör jag mer än gärna för min älskade Skipper. :) Sedan blir det ännu tidigare morgonar, det kan jag också ta för Skippers skull. Skulle faktiskt göra vad som helst för min hund. :D Finns ingen finare än honom.

Ikväll blir det först Gossip girl och sedan film med älsklingarna. <3

Hoppas alla kom ihåg att vrida tillbaka klockan i morse. Det gjorde jag ;)

Nähe, nu vill jag ha te efter maten. Maten idag var förresten kycklingfilé i viltsås med klyftpotatis. *mums*


Saknar mina gamla vänner i Falkenberg med, men jag vet att ni finns där för mig. :´)

@-->-------


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kom inte ihåg att vrida tillbaka klockan. Stod på parkeringen till jobbet kl 05.54 när jag börjar 07.00 Lite illa kanske..

2009-10-26 @ 22:59:34
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0