Göra om

Denna helgen blev lite bakvänd. Sån tur är så är morgondagen inte så som jag trodde att den skulle vara. Så i morgon gör jag det jag egentligen skulle gjort idag. :) Ganska smart tycker jag då.

Dagen idag började med frukost hos svärfar, sedan bar det iväg till elgiganten och biltema. På elgiganten hämtade jag min nya dator. :) Så nu kommer det bli lättare att hänga med att anteckna på föreläsningarna. :P På biltema blev det en whiteboard tavla och några färgade plast mappar. :) En slösrik dag med bra och smarta inköp. :)

Judt nu tittar jag på "En prinsessas dagbok 2 -kungligt uppdrag", och tvättar under tiden. Figo är iväg och hjälper sin faster (vars man fick en hjärtinfarkt idag) att flytta. Det skar till när jag fick höra om hjärtinfarkten. Men sådan tur är så är han på bättringsvägen. :)

Nu har jag inte tid att fortsätta skriva här, hej hopp havreflan!


@-->------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0