Varför?

Jag fattar inte hur jag kan vara så förbannat trött om dagarna. :S Det börjar bli riktigt irriterande. För när jag är så trött så är det inte ens någon idé att försöka plugga. Tro mig jag har försökt, och det går icke.
I natt vaknade jag kallsvettig och desorienterad, vilket var skit läskigt. Har ingen aning om varför.. Någon som kan förklara för mig?
Det är inte första gången sen skolan började som jag antingen har svårt att somna, eller så vaknar jag mitt i natte. :S

Sen börjar man bli lite orolig för att bli sjuk, för det är väldigt många i klassen som är förkylda eller sjuka. *scary*
Det sista jag vill är att bli sjuk och missa en massa, när det redan känns som att jag ligger efter. Vilket jag inte har någon aning om. Men det löser sig säkert.

Just det kollade på gamla matte tentor innan, säger bara en sak: JAG ÄR KÖRD!
Någon som är bra på matte och vill vara min matte lärare några dagar? :P

Nähe, nu vill nog lill fisen ut en sväng.

@-->------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0