<3 är här

Min älskling kom hit igår kväll och stannar tills imon, sen åker hon igen. :( Kommer att sakna henne, men jag vet att vi kommer ses igen.
Sökte ett jobb idag som jag hoppas att jag får, då skulle jag bli SÅÅÅÅ glad. Men det är sånt jag får vänta och se. Om dom inte har ringt innan kl.19 imon så kommer jag ringa.
Snart ska vi gå på långpromenad, ska bli skönt att röra lite på sig även fast jag redan har träningsvärk. :P

Senare ikväll blir det monopol och jag har en känsla av att jag kommer få spö igen. :S Men det tål jag. :D Är bara så glad över att hon är här. :)

Imorgon blir det in till stan igen med. *suck* J*vla flängande fram och tillbaka.
I helgen så vet jag inte riktigt vad som händer, men det händer väl alltid något. :P
@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0