Borta

Vad skönt.. Nu är in huvudvärk borta och jag är 1000:- fattigare, men det är det värt. :D Ska lägga upp bilder någon gång så ni får se hur jag ser ut i mina fina glasögon. ;)

Igår skulle det ha blivit filmkväll, men icke sa nicke det blev party ändå. :P Fan, det här med vit helg verkar inte gå så bra för mig. :P Men men..
Hade iaf riktigt kul igår, och den minen som Jocke gjorde går inte att köpa för pengar. Hahaha! Kommer aldrig glömma den minen. Det började med fem pers, sen helt plötsligt blev det ca 18pers. Kul som bara den var det iaf.. :D

Jag börjar seriöst tröttna på den här förbannade snön, vill faktiskt ha vår nu! Sen att det är snöstorm idag med gör inte saken mkt bättre. *grrr*

@--->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0