Kemi upp över öronen

Jag har ju tenta i kemi B på onsdag, och jag har pluggat som en idiot vissa dagar.  Jag vet att jag egentligen ska plugga varje dag, men jag har helt enkelt inte orkar eller haft någon motivation till det. :S Sån tur är, är det ju bara jag själv som kommer få lida av det.

Imorgon blir det samma sak som idag, plugga kemi... Efter tentan börjar matte D och fysik B. Ska bli väldigt intressant hur det kommer gå för mig på matten. :P

Snart ska jag och <3 gå och fixa varsitt busskort, så att vi kan komma någonstans. :P

Jag längtar tills jag får mina glasögon.. :´( Då slipper jag iaf huvudvärken. ;)

Nähe, fortsätta se på 2 ½ män, sen ut med Skippen..


@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0