Längesen sist

Jag vet att jag inte har skrivit något på ett tag, men det har sina anledningar.

Fan vad mycket som har hänt nu 2010, både bra och dåliga saker. Vill bara stanna tiden ibland så jag får en chans att hänga med, för det gör jag inte längre. :S

Lyssnar just nu på gamla godingar och tänker tillbaka, fan vad kul jag har haft i mitt liv. Visst det finns många tråkigheter med, men det är mycket trevligare att tänka på de roliga sakerna. ;)
Levt rövare, trotsat föräldrar, gjort dumma och smarta val sen en massa massa mer. Men jag ångrar INGET som jag har gjort, för då skulle jag inte vart där jag är idag, och inte vart påväg dit jag är påväg. Alla val man gjort i livet har bidragit till där man står idag.

Jag vill gärna tillbaka till vissa minnen, då allt verkade vara så bekymmerslöst. Det kommer säkert fler sådana stunder och dom längtar jag till.

Snart ska jag väl börja med maten, det blir kycklingrisotto. *mums*
Ska förbi systemet och ikano innan bara. Hehehe, fest ikväll ;)

Anna kommer ikväll med. :D:D:D



@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0