Hemresa

Hem resan igår var inte rolig. Började med att jag mådde illa redan när jag gick upp. Tåget var försenat, men det var ingen fara då vi hade en halvtimmes väntan på nästa tåg i Hässleholm. Så vi slapp vänta på det andra tåget.

Iaf, pappa hämtade oss hos mamma och skjutsade oss till statoinen. Vi satte oss på tåget, och efter kanske 20min, fick jag väldigt bråttom till toaletten. Spydde som en kalv.

När vi hade bytt tåg lyckades jag få i mig lite fanta. Men den kom upp ganska snabbt. :S
Äntligen hemma blev det soffliggande under täcke och sov nästan hela dagen.

Men idag mår jag mycket bättre, är inte jätte pigg och stark direkt. Det är ju för att jag inte åt någonting igår. Är bara glad att jag slipper spy mer. Så schemat för i morgon hoppas jag på lite plugg, detta har jag inte gjort hittills så det är verkligen dags, för snart är det tentor.


@-->----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0