Lagom förvirrad

Shit, känns som att allt snurrar runt och jag försöker springa ikapp. Är jätte förvirrad nu, vilket jag tycker är j*vligt jobbigt. Men som den optimist jag är så löser det sig så småningom.

Dagen började kl.06.00, upp käka frukost (som jag knappt fick i mig), sen iväg till bussen och in till rese. Väl inne på rese så hoppade jag på nästa buss för att komma till skolan. Jag ville sparka in huvudet på den busschauffören! Han väntade på varenda jävel som ville på. Bussen var säker 10-15min försenad.
Kliver av bussen vid skolan 07.56, tentan börjar prick 08.00. Kommer fram till rätt sal 08.01, men dom var så snälla så jag fick gå in och göra provet direkt ist för att vänta i 30min. :)

Inte för att provet gick så bra, men jag gjorde det iaf. Kommer säkert få göra om det en gång till (tredje gången gillt ;))

Figo och hunden är i garaget, så jag ska väl träna lite och sen hoppa in i duschen. Vad som händer resten av dagen är väl att plugga lite kemi, inför den tentan som är på onsdag. *suck* Fan bara en massa tentor och problem... Men men, löser sig säkert någon gång..


@-->-----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0