Blivit dålig på det här

Jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera här, men det är ändå inte så många som läser. :P
Igår fixade jag alla papper som skulle in till soc. Iaf alla papper som dom hade skrivit att man skulle ha med. Så nu är det bara att hålla tummarna för glatta livet att jag får pengar i slutet av månaden. Är så jävla trött på detta nu. Jag vill ha ett jobb som jag riktigt trivs med.
Åhh, på tal om jobb. Min mobil ringde för ca 10min. Det var en man i andra änden som började prata om att jobba som personlig assistent. Då blev jag riktigt glad. Sedan sa att  det var först på deltid och kanske även annat arbete än personligt assistent. I ÖREBRO! Han frågade om jag skulle pendla eller flytta till Örebro, och jag sa bara att jag tänker inte flytta från Linköping. Då sa han tack och hejdå.
Jag kunde knappt höra vad han sa pga att han bröt ganska rejält och sedan var det väldigt mycket ljud i bakgrunden.

Ajja, jag får fortfarande hoppas att jag hitttar och får "mitt" jobb inom en väldigt snar framtid.


@-->---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0