Ryck

Hehe, jag fick ett ryck innan och började plocka undan en massa saker, diska för hand (har inget maskindiskmedel hemma) och plocka i ordning tvätten. Jag är fortfarande väldigt rastlös så efter jag fått i mig lite att äta ska jag ta mina stavar och gå en powerwalk med Skipper. Får se om Figo vill följa med. :)

Igår frostade vi iaf ur frysen, vilket behövdes. Känner inte igen insidan av min frys längre. x) Första gången jag frostade ur den sen jag flyttade hit 2008. Hahaha... Behöver jag säga mer än så?

Jag har försökt hitta en praktikplats men det är nästan omöjligt. De flesta skolorna skickar ju ut sina elever på praktik nu och då finns det inte mkt plats för mig. :( Men jag ska snacka med jobbtorget för Willys här i Skägget hade en ledig plats i april och det är ju inte så långt kvar tills dess. Så jag får se vad dom säger..

Skulle vart riktigt skönt att först praktisera på Willys och sen få jobb där. Tyvärr är chansen ganska liten, men hoppas kan man alltid göra. :)

Nu ska jag ta nått att käka och sen ut och powerwalka lite. :P





@-->---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0